Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

........fan ah!!!!!

Publicerad 2009-07-18 12:32:03 i Allmänt

JA men varför va jag såååååå ARG igår kan man undra....

Hmmm ja jag va för ARG igår för att kunna skriva, men nu har jag blivit mera mjuk, fast är ledsen och srg ännu....
Kommer SÄÄÄÄKERLIGEN bli det igen nu då jag ska försöka skriva om detta....JA ja  smällar man får ta, måste nog bearbeta helvettet!!!! *MORRRRRR*

JA jag Jessica och tre barn lämnade huset igår, för att åka och halla lite fredags mys och lördags götta till barnen, lämnade hundarna hemma...och brassade iväg till affären!
JA vi va borta i 15 minuter max 20...och kommer hem och UNG HUNDEN Drifwa har hyssat så in i HELVETTE på denna tiden!!!
Ja men vad kan hon ha gjort då eftersom jag va så ARG.....

Ja om vi börjar med vad hon gjort de senaste gångerna.....Försört blommor....2 st
En korg som alla hundleksakerna låg i.....men leksakerna dom leker hon MINNSAN inte med!
Sen har det blivit så att hunds sängarna tuggats sönder, en annan madrass till sängen i datarummet har tuggats sönder....JA sen har hon gått vidare ut till hallen där hon tuggat sönder ett skoställ......TRÄFLISOR överallt.....
men igår...ja Igår fick hund**********n tag på mina SKOR!!!!!

MINA SKOR SKOR SKOR OCH SKOR i skin.......Mina favorit skor
(just därför dom va framme för att jag hade provat de till kläder och klänning då jag skulle ut)
MEN av de tre skorna finns inte mera kvar är trasigheter, och ja......dom är sönder så in i helvette!!!

Och allt detta har den hunden gjort på 15 minuter.....
HELVETTE helvette och helvette vad ARG jag blev.....JA jag blev så arg så jag grät!!!!

                                                                  Vad göra.....vad i helvette göra!????

JA den där fasan av att hunden äter sönder skor, och tar barnens läxor, börjar bli en faslig verklighet just nu!
OCH jag HATAR det!!!!
Så vila i frid mina kära skor.....Ni har burit mej på mång fester.....vi har höjt min korthet med några cm och ALDRIG gjort illa mina tår eller hälar!

Men tuggar hon sönder en sak till ......AAAAAAAAAAAAAAAAAAA vette fan vad jag gör........Särbos!???



/Thera Therese

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2009-08-23 01:46:29

Låter lite som våran hund, det han får tugga på det tuggar han inte på och det han absolut inte får tugga på tuggar han på. Det mest irriterande är att han verkar veta om det också. Vet inte hur många skor och helst snygga underkläder som han har förstört. Hur får man dom att sluta? =/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela