Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Dom har diskat idag......

Publicerad 2009-07-14 13:37:03 i Allmänt

Idag värmer det i mammahjärta till tusen.....

Killarna har hjälpt till såååå otroligt mycket idag att tårarna är framme på mej nästan...
Noa han har skurit korven, fixat vatten till pastan, saltat och pepprat...Han har vänt på korvarna och sen har han dukat borden med servetter på alla talrikar.
Jag och Noa hade en mys stund i köket minnsan!

Sen va det dax att äta, då kom dom var och en av de söta dundren med sin talrik och skulle hämta mat, dom tog med lite hjälp av mej och sen ketchup och senap tog dom med!!!
Jag har bilder på då Noa står som ett ljus och är sååå stolt över det han hjälpt mej med.

Nyss plockade dom bort från bordet, och melwin har innan dom gick ut diskat med mej.....
Nu är dom ute och hoppar i studsmattan......medans jag sitter här med en kopp kokad mjölk och halstabletter i!
Lindrar skönt i halsen just nu könner jag!
Och jag som är SKITA dålig på att dricka mjölk, detta fungerar för mej tok bra!!!
Både få i mej mjölk, och att det lindrar i det onda!!!
Fy också....måste verkligen bli bättre i rösten till helgen iallafall!!!
Snälla snälla någon....Gud, eller vad det är som finns som kan hjälpa mej....Lindra min AJ aj i halsen och ge mej rösten ÅTER!!!!!??

Maria på jobbet idag.....Har lite lite MYCKET ågren över hur morgonen blev....
JA jag sover igenom ta mej tusan allt numera....förut va jag lättare att väcka, men nu...JA jag vänder mej i sängen då jag väl somnat och sover igenom det mesta på morgonen!
MEN att somna på natten, det är en annan 5a....SATAN va jag har svårt att somna, kanske därför jag sover igenom livet på dagarna!!!? Ja vem vet!?! (Inte jag vem vet inte du, vi vet ingenting nu vi vet inget i daaaaaaaag)
Imorgon ska Maria på jobbet, och jobbar till sena kvällen, så har LOVAT henne(och MEJ)att jag ska kliva upp på morgonen och ta hundar och barnen.....Så hon får sova tills kl ringer och hon ska på jobbet....
Ska aktivera barnen så hååååårt jag kan idag och ikväll så dom sover länge imorgon!!!!

Men killarna är bra duktiga........Sådana killar man har!
Stolt som den stoltaste av mödrar är jag nog!!!! 


Mammas små buuuuuuusar!!!

Mys stund och somnade i min famn......Noa gogubben min!!!

Sommar killen Noa nere på bryggan.........

Go Melwin och jag på midsommar firandet......

Melwin och "lilla söta nosen" Driwfa...bääääästa polare.....!!!!

BÄSTA BÄÄÄSTA bröderna någonsin........Påsk killarna!!!!

Mamma ÄLSKAR er....MEST i hela världen!!!!

/Thera Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela