Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Till dej............

Publicerad 2009-02-01 22:26:19 i Allmänt

Till dej

Varje gång du rör mej
Varje gång min vän
Inser jag att livet levs för kärleken
Gränslös kraft och glädje flödar genom mej
Då jag har dig nära, vad jag älskar dej

Tro, du ger tro och hopp
åt en kärleksfull men frusen kropp
Fylld av lust och längtan
Längtan efter nån
Som för livet framåt
Nån att hålla om

Aldrig ta för givet att man har varann
Då blir ömhetsbandet
Långvarig och sann
Varje gång du rör mej
Varje gång min vän
Inser jag att livet levs för kärleken

Tro, du ger tro och hopp
åt en innerlig men frusen kropp
Fylld av lust och längtan
Längtan efter nån
Som för livet framåt
Nån att hålla om

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2009-02-02 09:34:45

Varje gång du rör mej

Varje gång min vän

Inser jag att livet levs för kärleken

Gränslös kraft och glädje flödar genom mej

Då jag har dig nära, vad jag älskar dej



Tro, du ger tro och hopp

åt en kärleksfull men frusen kropp

Fylld av lust och längtan

Längtan efter nån

Som för livet framåt

Nån att hålla om



Aldrig ta för givet att man har varann

Då blir ömhetsbandet

Långvarig och sann

Varje gång du rör mej

Varje gång min vän

Inser jag att livet levs för kärleken



Tro, du ger tro och hopp

åt en innerlig men frusen kropp

Fylld av lust och längtan

Längtan efter nån

Som för livet framåt

Nån att hålla om



;) Håller med!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela