Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

!!!!SJUK juehhhhhh!!!!

Publicerad 2009-02-01 14:48:03 i Allmänt

JA men vad ska jag göra?

Jag hostar och jag kan inte andas efter dessa ATTACKER kommer.....min medicin gör så jag mår ILLA som fasiken(jäkla stark medicin mot lungorna)OXh host medicinen är detr morfin i som OXÅ gör att jag mår illa och vill spy!!!
ONT i magen får ja av fanskapet oxå(KLAAAAGA klaaaaga och klaga)
Sen ska jag jobba och laga MAT!!!!!
Kan man ens göra så?
JA men jag blir YR och vill tuppa av bara jag ska kliva upp ur sängen..
HUR i hundan ska jag klara av att laga mat och vara SKÄLV på ett snabbmats place?
Ska vara meningen att jag ska Öppna imorgon kl 8,30, men jag kommer inte klara av det....MÅSTE till farbror läkare och fixa sjukintyg...men läkar tiden är från 8 och sen ska dom ringa upp och sen KANSKE man får tiden kl tio! 
Men jag blir förståd av Chefen.....
Han kommer inte bli glad på mej alls....Åhhhh ÅGREN får jag nu!!!!
SATAN vad jag inte vill göra allt detta nu!

Måste lägga mej nu ett slag.....mår inte bra, medecinen ska tas och jag håller på hosta så jag nästinpå SKITER på mej!
*seriöst det trycker fasiken på*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela