Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Nakenhet

Publicerad 2009-02-03 20:58:52 i Allmänt

*Hur naken kan man känna sej......Naken av Ärlighet, naken av andras ögon och totalt naken av sanningen!!?!*





Idag va det möte med ett blivande jobb......Jobbmöjligeheter som jag LÄNGTAT efter i år, hoppas att det kommer bli bra...
Detta kommer bara leda till mera jobb och mera möjligheter till annat Underbart....
Känns SÅÅÅÅÅ förbenat skoj.
Skrämmande oxå såklart....FAN man vill prestera bra, och göra bra från sej!
Men jag kan inte mera än att vara jag och vara den jag är och det är den som dom OXÅ vill ha, Då dom har bara ringt till mej för att ha med i detta!


Ja ska SÅÅÅÅÅÅklart skriva mera frammöver och förklara vad det är för roligt jag ska få vara med i, HUR otroligt SKOJ detta kommer bli!

Imorgon ska det bli Lunchmöte med min blivande chef där vi ska prata pengar och sånna saker....
Viktiga saker, man vill inte va för snäll och vara för snål i det man vill ha.Jobb ska betalas, och jag måste komma på en bra summa!
Ska vara lönsamt oxå, och roligt!
Ska KNÅÅÅÅÅÅPA på det ikväll......

Vi ska snart lägga oss, under varmt täcke, se film och äta ONYTTIGA godisar.....
MAN får göra det då man ska Ligga och MYSA! =)

/Thera

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-09 16:51:09

VILKEN UNDERBAR BILD ...ÄR DET NI SOM ÄR PÅ DEN???

MODIGT AV ER!!

Postat av: Thera

Publicerad 2009-02-09 20:58:34

Hej Linda.....Nej det är inte vi på bilden, vi har några sånna vackra bilder, men inte så vi vågar lägga ut dom!!!

Men ja den bilden är otroligt vacker, så rik på verklig kärlek!!!

Se om man vågar lägga upp en sån bild själv någon dag.....



Tack för att du Kommenterade på min blogg, Skoj med fin respons!!!!

/Thera

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela