Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

kvällen....

Publicerad 2009-02-12 23:18:56 i Allmänt

Tvättade idag.......SÅÅÅÅÅ skönt at få det gjort, SWEEEEEET!!!!!
Ska upp me tuppen imorgon oxå och kolla sådet blir gjor de sista i tvättar väg!
Ett täcke(som katten PROTESTERADE på) måste i tvätten OXÅ imorgon!

Sen ska barnen till moster maria imorgon medan jag ska på begravning!

Ska bli skönt att gå på den, Känns som vissa andra saker kan få komma till en rätt på en begravning, ja lixom som om man kan få ett slut på början på sorgen!
Det är knas att man känner så, men efter den avlivna lagts i jord brukar det bli bättre på nått knas vis, man kan börja leva igen, Tänker mest på de mera närstående till den som dött, dom kan behöva få komma sej vidare med livet som dom lever i nu utan denna underbara människan i livet!

Massa Andra saker som borde BEGRAVAS oxå i livet som är nu......
Idioter......

Ska nanna nu.....massa saker att göra i helgen som kommer....ROOOOOLIGA saker! =)

HA en bra Alla Hjärtans dag på er Lovers där ute!!

/Therese
Som ska pussa på barnen nu!!!!

Kommentarer

Postat av: PALT

Publicerad 2009-02-19 15:52:20

Finns egentligen bara en idiot...kolla spegeln...

Postat av: Marre

Publicerad 2009-03-07 14:57:51

Grattis till jobbet älskling!!! Nu jädrar händer det saker!!! Förutom på bloggen då... ;) SKRIIIIV!!! PUSS på dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela