Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Första kvällen avklarad!

Publicerad 2009-02-11 23:49:28 i Allmänt

MEN guuuuuuuud va roligt.......


Det va så SJUKT jäkla skoj att jobba ikväll, det va så KNAS att jag ens varit orolig för detta i veckan, Ja iallafall nervöst orolig på hur det skulle gå!
MEN det gick jueh bra, SKIT roligt!

Det kom vänner jag känner och Älskar,
(TACK för att ni finns och är TOTALT underbara, NI är fan de bästavänner man kan ha)
kom de som ville spela......och lärde känna  härliga småfolk....
En gäng på 4 killar vann kvällens vinst som va 200 kr!

Nästa onsdag kommer det flera som vill vara med och vinna pengar, och vill ha en skoj onsdags kväll!
Hoppas att man EN onsdagskväll kan FYLLA heeeeeeeela JÄVLA placet!!
DET blir mitt MÅL!
Me de som ska äta god mat och vara med och tävla lite....
FAN va roligt!

Det som va underbart att ha Min gumma där...
Hon skrattade och va med mej från DAG ett och har HJÄLPT mej med masssa saker, skrivit ut papper, delat ut flyers  med mej på stora stan och stöttat mej i detta.....
!!!!Min maneger där!!!!
Bara varit UNDERBAR med och mot mej, FAST jag gott vet att hon OCKSÅ har massa saker att göra på sina dagar!!!
HÄMTAT och LÄMNAT mej ......

DU är fan UNDERBART bra......BÄST
(NU står du bakom mej och kramar om mej och SJUNGER miss Li.....Eller ska jag skriva VISKAR i mitt öra....)

Hoppas alla kommer dit nästa onsdag med, med deras vänner, och sen NÄSTA helgen kommer det mera och FLERA!
WIIIIIIIIIIIIHIIII!

/TheraTherese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela