Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

FATTAR inte nått.........Ûber glad ändå!

Publicerad 2009-02-09 11:24:10 i Allmänt

JA men har inte alla igentigen ett mål.....Ett vikt mål som man bara LÄNGTAR till, som man bara har och kämpar till att nå......Jag har ett vist mål på min våg, men ÄVEN ett par JEANS.....Mina skinny Jeans!!!!

Låter kanske rätt knas då man tänker efter, men kan jag ha dom, så SPELAR det inte någon roll vad vågen visar!

Lite nu och då brukar jag ha MODET att ta fram dessa SKINNY Jeans och komma hur långt det är kvar....Hur det känns lixom!!!!
Och idag....Idag den 8/2 - 09 kunde jag för första gången STÄNGA dom......GAAAAAAAAAAAAAAAAA och VA???

Jag inhandlade dessa jeans då jag va sjuk, jag hadde Gallproblem och levde på Morfin och dropp i två veckor på sjukhuset, sen blev jag hem skickad och väntade på en operation!
Under den tiden RAAAAAAAAAAAAAAAAAAASADE jag i vikt, SÅKLART då dieten bestod av dropp och Morfin....

Samma dag jag blev utskriven, tillbringade jag  dagen med mina UNDERBARA vänner Linda, Jessica och Mari på stan och gick in på Butiken Vero moda....

REA på Jeans den dagen just då oxå....MASSA Snygga Jeans för 99 kr.....SKANDAL billigt.......Mari tog ett par, jag med....Kunde ha dom då......PÅ vippen.....
Men som alla vet ska ett par Jeans man köper nya vara en ANINGENS fö små, då dom efter en dag eller två anpassar sej till kroppen och kan gå ut sej en st!
SÅ jag köpte dom BILLIGA skinny jeansen för ENBART 99 kr!
men började nte ha dom på stört........det blev en gall operation, och jag kunde ÄNTLIGEN äta MAT igen.....
SÅjag gick upp 5 kilo......JEANSEN va då för små!!!*FUCK*

Har sen dess sagt att det är mina SKINNY jeans(som ni nu vid detta laget har fattat)
Och den dagen jag kommer in i dessa UNDERBART snygga jeans som dessutom va SNOOOOOOOOOOOOR billiga skulle vara det ULTIMATA någonsin!!!!

Och idag som sagt, sitter jag NU i dom och kan fan HA dom.....SKA ha dom under dgen och se hur dom sitter mot kvällen!!!!=) WIIIIIIIIHOOOOOOOOOOO

Har ÄNNU ett mål att jag vil gåner 5 kilo......sen är jag Nöjd.....
Så mina skinny Jeans e på, NU fattas bara de sista!!!!!

MEN hur i HUNDAN kan jag har gått ner dessa kilon då??VAd har jag gjort???Förutom att vara Sjuk igen har jag verkligen inte varit aktiv och sportat, eller tränat,har flyttat dock.....massa spring i en trapp upp på våning tre, sen har det varit massa lek och stoj med barnen de veckor jag hafft dom.......ÄR nog inte nått jag ska ifrågasätta, bara NJUTA att jag har jeansen på mej, och att det bara är 5 kilo kvar att tappa tills sommaren!
Kanske Mina skinny jeans då är för stora????
Vilka poblem.......HA ha ha!!!

Nu är det frukost.....sen ska jag städa....Jag ska JAZZA runt i mina jeans, hoppa skratta, TJOA och TJIMMA med dom på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela