Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Dagen efter kvällen Innan!

Publicerad 2009-02-12 12:50:16 i Allmänt

JA jag Sov steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenhårt inatt, och ja som man har oroat sej(I ONÖDAN)så släppte lixom allt bara igår kväll!
Maria ordnade upp ett glas rött vin för att fira kvällens bravader, sen åt vi Brieost till...JA det va Mumma som fasiken!
Vin, ost och Maria kan inte bli en fel blandning!

Sen Däckade jar Rätt hårt!

Har varit Sjuk bra mycket den senare tiden, med lungorna, magen och ja hela kroppen bra SKRIKIT att den inte mår bra!
Får se hur det blir med att jobba framöver på det andra jobbet!
Varit mycket nu som inte är vidare bra, ÄLSKAR det jobbet......Vill verkligen vara kvar, MEN det blir så jobbigt med att vara på byn....
JA då det är som det är!
Gillar inte riktigt stället, men bor där ENBART för barnens skull!
Och då jobba på det stället, där man får TUSEN frågor var och varannan dag om mitt privatliv, sen ska man stå och vara trevlig medans folk är nyfiken och vill ha massa INFO om mej och barnen, om barnens Pappa och varför vi gått ifrån varandra, VARFÖR han gjorde så, Hur det känns då han träffat en ny kvinna samma vecka som jag flyttade!!
JA massa saker som ja ska svara på och bara TA för att det är roligt att fråga och alla är så FÖRBEEEEEEEEENAT nyfkna!
JA jag Pallar inte det om jag ska vara helt ÄRLIG!
Gillar mina chefer mycket, dom är underbara, gillar jobbet, MEN ja det är massa annat jag INTE klarar av!
Och jag ska kunna ha ett välmående i det jag gör också tycker jag!

Sen kräver Af att jag ska söka andra jobb.....Så då är det svårt att ha timmar på ett annat ställe då bara!
Ska se vars detta leder......Blir nog bra i slutet på destora hela!!! det är jag ÖVERTYGAD om!

Ska ta nått att äta nu......

/Thera Therese

Kommentarer

Postat av: Lukas

Publicerad 2009-02-12 13:16:55

Du är så jävla patetisk. Det var väl du som var otrogen ett helt jävla år innan du äntligen befriade Ken från allt och drog. Du har inte en jävla aning om hur illa Ken har farit tack vare ditt vidlyftiga liv. Att Ken hittade en tjej direkt

efter att du flyttat var ingen överraskning. Så snäll som han är så får han vad han vill. Du var inte värd nån som Ken!!! Ha ett pissigt liv!!

Postat av: Ubbe

Publicerad 2009-02-12 13:17:38

Du är så jävla patetisk. Det var väl du som var otrogen ett helt jävla år innan du äntligen befriade Ken från allt och drog. Du har inte en jävla aning om hur illa Ken har farit tack vare ditt vidlyftiga liv. Att Ken hittade en tjej direkt

efter att du flyttat var ingen överraskning. Så snäll som han är så får han vad han vill. Du var inte värd nån som Ken!!! Ha ett pissigt liv!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-12 13:54:18

De flesta på "Byn" förstår nog varför det tog slut :)

Postat av: Marre

Publicerad 2009-02-12 19:08:43

MIN STJÄRNA!!!! =) PUSS!

Postat av: Undrande

Publicerad 2009-02-17 13:43:12

Det var väl ändå du som gick och var otrogen?! Inget konstigt med att han skaffar en tjej så fort isf tycker jag. Du och Maria verkar ju ha träffats ganska tidigt också. :P Taskigt att försöka lägga all skit på Ken! Chicken som tar bort inlägg som inte är possitiva.

Postat av: PALT

Publicerad 2009-02-18 15:52:05

Alltså...har du inte funderat på att lobotomera dig. Du kan väl för fan inte mena att det är Ken som

varit ute och svirat till höger och vänster medan du fått sitta hemma med barnen?? Kanske läge att

tala om här hur det egentligen ligger till. Att det är du som varit ute och härjat medan Ken både fått jobba och ta hand om barnen och att du är ett blåbär som saknar verklighetsgrund.

Jävla chokladdryck!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela