Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

JA jag lever!

Publicerad 2009-12-16 02:02:49 i Allmänt

JA men jag tassar in på denna sidan med........ lägger till lite!

Hemma igen från jobbet.....känner att jag bara är tvungen att sitta ner ett slag och bara soffta innan jag kryper ner och ska nanna.....
Så man känner att dagen gett lite mera!!!
Kvällen är min tid, då barnen sover (Då dom är hemma hos oss dvs) hundarna sussar dom med......bara tysst och mörkt!
Jag tycker det är döööööhärligt, sitter och funderar då lixom!!!
Funderar över dagen, över kvällen, över imorgon och veckan!
Kollar in lite reklam, nyheter på datan!!!
JA det är mys, man blir tröttare och varvar ner, skulle jag lägga mej nu skulle jag sova oroligt och bara vrida på mej tills jag blev GALEN!!!

Bara synd, vi skulle fått upp en vägg jag och gumman, eller ja Gumman!
Just nu i detta huset, så hade Mormor ett finrum, och slagit ner en vägg och byggt en portal in i ett rum.......hade det som fin matrum....
Men nu då vi bor här ska det bli vårat sovrum, men det är fortfarande en portal in i finrummet!
Så det ska upp en vägg, och dörren in till rummet ska öppnas upp igen, så jag sitter nu i finrummet och könner att jag kanske väcker henne, vill inte att hon ska sova oroligt bara för att jag är en nattis tjej!
Hon ska upp och jobba imorgon, ta barnen till skola och dagis.....Så önskar vi fick upp väggarna snart,
 det kommer bli fint!!! JÄTTE fint och såklart jättebra!
Sen då den väggen ska upp, ska även datarummet få en väg, från hallen till datarummet är det en portal till.....den ska rivas, en vägg ska upp och det ska bli ett rum till!
Som det varit förut då Mormor Mary levde här med sin man och två barn!

Tillbaka till som det va.......

 

I detta huset finns SÅÅÅÅ mycket kärlek, det känns i alla väggar, i varenda vrå av huset.......Känns så tryggt att veta att Marias underbara mamma växte upp här, blev formad av Urmodern, det underbara kvinnan Mary!
Som gjorde att även hom blev underbar urmoder, som formade av sej i Maria!
Vet att Maria kommer bli en underbar mamma till våra framtida barn......För barn ska vi ha...... *LYCKLIG*

Inte nu, men hoppas på det i en kommande framtid!

Hon är redan nu en helt perfekt Mammi till killarna mina!!!
Är såååååå tacksam över att ha henne med mej som fostrar mina barn, att barnen får vara med Maria och hennes underbara familj.......Känns så skönt att veta att ha denna familjen kring mina barn!
Det är den största lyckan..........

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela