Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Förevigt.....Nu, sen och alltid!

Publicerad 2009-12-22 13:22:09 i Allmänt




Tänk vad tiden kan läka alla sår.......

Kan inte förstå hur någon skulle vilja slå henne, hur någon skulle vilja spotta på henne, trycka upp henne mot en vägg och hota henne, hålla hårt om hennes halls och hota att slå.
Kan inte förstå att man vill utnyttja hennes varma händer och kärlek.
Förstår inte hur något så vackert någonsin kan varit så sårad, ledsen och som en liten skadad fågelunge........törstande efter att någon skulle bara ÄLSKA henne.......

Jag kommer aldrig att skada dej.....kommer aldrig hota dej, kommer aldrig att slå dej.
Jag kommer alltid att älska dej, vårda dej, bygga upp vårat hem med kärleken till våra hundar, barnen och DEJ!!!!

Jag kan inte ge dej tusentals kronor, kan inte ge dej mera guld än den ringen du har på ditt finger och den som ska komma till den ringen och på det fingret i framtiden.

I varandras olycka och törstande på kärlek, att bli funna har vi funnit varandra........
I det stora livet som vi inte alltid vet hur det ska sluta lägger vi våran tro och hopp till varandra, i den stora evigheten som väntar oss på andra sidan vet jag att jag kommer att finnas vid din sida!!!
Vid min sida vill jag alltid känna dej, höra dej, andas dej och den glädjen som du ger av att bara finnas till!

Förevigt...... Nu, sen och alltid!

Kommentarer

Postat av: inteutanmindotter

Publicerad 2009-12-23 13:56:27

VACKERT!

Kram & God Jul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela