Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Varit dålig....

Publicerad 2009-04-27 12:37:02 i Allmänt

Varit dålig på att höra av mej till folk, varit dålig på att blogga och att bara vara jag nu ett tag!!

Blir att då killarna är med mej på min vecka så bara NJUTER jag att ha dom, vi åker på äventyr, på hoppborgar, på drakslott, vi åker ut och äter vi åker på Ikea och dom får leka på smålandet, dom har hafft MÅNGA äventyr de veckor som jag har dom!

Denna veckan har vi på måndagen då dom kom åkte på Ö&B och handlade, skulle köpa in galonisar till dom....
Det blev massa lek uppe i lekborgen på övervåningen i Ö&B huset medans jag Maria och Carin tog en kaffe!
(med en BAKELSE)!!!!!
På tisdagen bev det att vara ute hela dagen i det underbara vädret och hjälpte våren, skottade ut snö på gräset och bara myste!
Onsdagen va det hemma med gården och killarna hadde hundbajs jakt och fick en krona per bajskorv de hittade upp på gården...(Dom fick bra många kr!)...Sen blev det en prommis runt högland där vi mötte upp Helena och hennes man och deras två hundar, vi gick med alla hundarna där vi sen träffade upp syster med hennes barn och min Lillebror...Blev bjudna till dom på god maten efter det och va inte hemma förän sena em!
  och på kvällen kom Johanna och vi hadde det mysigt!
Torsdagen va vi med moster Maria på stan Carin följde med oxå.
Då äntligen hittade jag galonisar på Nicklas inne i stan!!!Lek och skoj på leklust hadde dom sen oxå medans vi vuxna tog en fika på port 9.......

På morgonen vaknade jag av att jag fick ett sms från en vän där hon sa jag och maria va fina i tidningen....

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tänkte jag........

Hadde några veckor inne varit modig(he he he) och skrev in på internet på Öa hur jag träffade maria.....MEN trodde INTE det skolle hamna i pappers tidningen....MEN tydligen=)
SÖÖÖÖÖÖÖT va det iallafall, fårse om jag vinner nått....Priset va en tre rätters middag!!!
SKULLE jag vilja ge till Maria!

Fredagen va full rulle oxå....Även där ute i solen då det va UNDERBART härligt väder.......
På kvällen va det jobbet på harrys igen, där det som alltid va skoj........

På lördag va jag maria och barnen bjudna till min syster maria med barnen där vi åt och drack gott, Killarna lekte med systers killar och dom bara skrattade och mös med varandra!
SKOJ hadde vi, bildbevis finns snart på bloggen!

Igår följde Syster med barn till marias hus där vi grllade, sen kom Anna med hennes hund och sen kom hennes syster  Ida med hennes hund och vi satt och drack kaffe ute i kvälls solen.....
Barnen va ute och lekte till sena timmen 21 ca.......sen sov dom bägge i iglotältet i deras rum.....somnade gott som alltid då Maria läst en saga för dom!!!!

Upp idag med maria på mitt bröst, klev upp och gjorde frulle till oss efter jag hjälpte ut killarna på gården för att leka igen.....

Maria handlade leksaker till dom då vi va på stan i lördags innan vi åkte till Syster maria...
Gungor, klätter saker och massa ANNAT skoj!!!KIllarna har alltid roligt då Maria hanldat leksaker till dom!

Nu ska killarna bli hämtade av pappas Nya i em, efter kl 16 idag!

Ska nog göra lunch till oss nu.....sen mys stund med en film tror jag!!!

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2009-04-27 13:34:36

Älskar er!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela