Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Jobbigt att se en så stark kvinna ledsen!

Publicerad 2009-04-04 15:34:41 i Allmänt


Vill lägga upp dessa SUUUPER Snygga bilderna jag gjort på alla mina UNDERBARA vänner......
Och jag med såklart.......

Varit dålig på att blogga ett tag nu, men levt i det verkliga livet och inte hafft tillgång till att sitta när jag velat för att skriva!
VARIT galet med massa saker på gång senaste tiden, varit på kurs i Umeå, fått ett tillfälligt rivjobb via AF som tagit ALL tid...Skrivit på papper via Af och måste jobba......Annars tappar man alfa kassan osv osv!
MEN det har gått bra, och jag tror att det bara kommer vara veckan och helgen ut sen igen!

TUR att killarnas pappa varit go och tagit barnen de dagarna jag inte kunnat för jobbet tagit all platts!
Även Carin har varit med och hjälpt till!

Varit på Sjukhuset mycket och varit med mina syskon och mor då min Morfar varit dålig och legat innför döden!
Träffat upp alla kusiner och mostrar, morbröder med respektive fruar och män....Jobbbigast va nog då min syster med min moster och mormor satt vak sista natten hemma i huset och han gick bort.....Jobbigt för min syster....
Begravningen va inte alls lätt........Jobbigt att se Mormor så ledsen och att min Mor förlorat sin far!
Jobbigt att se en stark Kvinna vara så ledsen..
Mormor och Morfar va på min komfirmation då jag va 14 år, jag sjöng där, och sen dess har dom alltid velat att jag sjunger på tillställnigar innom familjen, bröllop dop.....och dom har velat ha begravningar oxå, MEN vi i min familj har hafft turen att inte någon gått bort.....
MEN nu då morfar somnade in, så ville mormor att jag skulle sjunga!
Klarade inte av att stå i Kyrkan, men på fikat senare sjöng jag två låtar, och det gick bra tills sista delen på sista låten, då jag inte kunde hålla tårar borta då mormor kollade på mej och höll händerna mot hjärtat och la huvudet på sidan och grät!
Min mamma hadde laggt sitt Älskade halsband i kyrkan bland alla blommor.....
Det va jobbigt......


Ja, sen är jag inte bara ledig på kvällen, utan det är jobbet på Harrys oxå , och lite annat ute på andra ställen där jag är värdinna för ett musik spel program och ska sköta sånna saker!
Körkortet tar lite tid oxå
SEN vill man mera än MYCKET vara med vännerna oxå!

Denna veckan är killarna med Pappa och deras familj där......Så det blev lite Återinta tiden med Linda och Jessica dagar.
Blev att sova hos Linda då hennes sambo jobbat borta denna veckan....
ÄLSKAR alltid all tiden med Linda
!TACK för att du är en UNDERBAR vän vännen min!
Vem behöver ytliga bekanta och idioter runt sej då jag har det finaste man någonsin kan önska sej igenom livet...
DU och Jessica ni är mina stöttepelare och jag tackar GUDARNA att ni finns!
Hoppas ni känner att jag skulle gå igenom eld och vatten för ER!

Nu ÄNTLIGEN ska stora killen få sina glasögon oxå, v'ntar på att de ska komma i veckan....
sen har vi Klippit håret på killarna i måndags oxå.......SÖTISAR blev dom!
Lilla killen va så stor och MALLIG över hur duktig han va......SÖÖÖÖTISAR!

JA och pappan till Killarna har en Ide....Eller jag kom med den och han höll med.....SKOJ!
Att jag nästa gång jag har dom ska lämna en av killarna med pappa och jag BARA får ha en ENSAMMEN dag med den ena.......Åka på Badet, gå på Bio, han ska få fika på stan osv osv.....Och den andra killen får en egen pappa dag....
Sen byter vi dagen efter....
Tycker jag låter JÄÄÄÄÄÄÄKLIGT bra!

JA jag skriver mera om det då det kommer.....NEJ nu ska jag städa lite........
Blev en del bloggnde då jag väl satte mej ner märker jag......

HA det bra på er alla.......

/TheraTherese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela