Thera.......

Livet för en Thera Sebastian i bilder och texter....

Rubriktorka.....................

Publicerad 2009-04-27 19:01:36 i Allmänt

Nu har killarna åkt till pappa....
Pappas nya hämtade dom och jag saknar dom redan.........Maria MEEEEEEH säger hon nu då jag skriver, jag sitter i hennes knä nu medans jag skriver....
OCH hon överlever!!!
Fast hon är SPÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

OCH nej maria, jag vill INTE ha stryk av dej för den kommentaren! (HI hi hi) men kan ta det andra du just erbjöd;)

Syster kom hit idag och hälsade på, hade killarna med sej!
Melwin och Noa njöt av att leka med kusinerna..och mysa med moster och stefan!

Sen efter en inbjudan till Marias vän Kicki så kom hon hit och hällsade på !
Hon har inte varit hit i huset alls och det va på TIDEN att hon kom!

SAKNAR killarna mina, men ska nog göra massa saker denna veckan så veckan går fort, snart e dom hemma igen i huset med oss........och alla hundar katter, fåglar .......

Blev bjuden till min syster ikväll, ska se hur vi gör, om vi åker eller stannar hemma.....
Kicki åkte nyss och vi har ännu inte diskat(MARIA)
ha ha ha ha och jag har inte plockat heller........

Maria gäst bloggar lite nu: Hej alla och speciellt kärleken min (vars knä jag precis satte mig i). Har tjatat och tjatat på henne, Therese alltså, om att få veta saker och ting, men ALDRIG får jag veta något... =( JAG FÅR AAAALDRIIIIG VETA NÅGOT ROLIGT!!! ;) Well, det är kul ändå. Spännande liksom.
Ni som läst mitt blogginlägg idag vet till 0.1% vad det handlar om, lucky you! ;)
Nu kommer gums tillbaka!!!

HA ha ha ha....MEN maria.....DU vet mycket VÄL vad jag pratar om....men du e såååååå NYFIKEN bara!!!!

Snart flyttar jag in i huset, så sen såh.......
He he he NYFIKEN i en STRUT!!!!

NU e det soffan för mej........
ADIOS!!!!


Go killarna


Påsk-gubbarna...ATT dom ÄR underbart söta!!!!!!!


Älskar dej!!!!!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-27 23:51:43

Hej söta du!



Tänkte bara meddela att nu har jag lagt till länkar till din och Marias bloggar på min blogg! Jag tycker att era bloggar är väl värda att hittas och läsas!



Tack för senast!



/Kram, kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thera Sebastian

Mitt liv, min egna lycka och att ta hand om mig så jag kan älska mina barn mina vänner och den familj jag har som bryr sig om mig till fullo. Vardagslugn i Örnsköldsvik/Borås med fart, men kärlek till Stockholm med fart och intensitet. Har det största ansvaret att respektera den jag är acceptera det liv som är mitt. Sjunger på bröllop, dop och begravningar, syns även till på andra ställen då det händer sej. Undersköterska med planer att börja studera. 2012 blev jag invald till Ordförande i RFSL Örnsköldsvik och brinner för att göra HBTQ personer rättvisa i den staden jag bor i. GBP opererad med en historia som sjuk efter att kroppen fick i sig för lite näring och lever idag för att ALDRIG bli så svag sjuk fysiskt och psykiskt dålig igen. Livet tog vändningar jag aldrig trodde och är starkare nu än någonsin med erfarenheter, sorg och hopp att jag fast misstag är värd att vara lycklig. Kärlek och Acceptans

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela